Hoďte starosti za hlavu

Tento titulek nemá být psychoterapeutickým návodem, jak přežít dnešní mizernou dobu. Tento titulek má čtenáře nenápadně připravit na velmi výhodnou nabídku. Prostě klasická forma reklamy, která se jako reklama vůbec netváří. Nicméně – položme si otázku: Je každá reklama jen neužitečné tlachání a nucení výrobků, či služeb zákazníkům? Nedá se to tak jednoznačně říct. Jistě, zboží, či služba se vychvalují, jen aby se zvadly prodeje pro poskytovatele, ale…! Právě to ale je důležité. Reklama někdy člověku neznalému podá informaci, o které dosud neměl buď ani tušení, nebo jen nějaké mlhavé.

Příklad

Nevlastníte motorové vozidlo. Proč taky? Městská hromadná doprava je docela dokonalou variantou přepravy v metropoli. Ale, co když potřebujete vyrazit jednou za čas na venkov k rodičům, abyste si doplnili zásoby marmelád, sádla, uzeného, slivovice, brambor, či zavařenin? Přece to nepotáhnete vlakem, nebo autobusem? Autopůjčovna Prahavám v tomhle dokonale pomůže svými vozy.